-->

dimecres, d’agost 16, 2006

25 anys

Ja fa 25 anys de l'inici de l'era del PC, el 12 d'agost de 1981 IBM va treure al mercat el primer ordinador, just dos mesets abans de nàixer jo. El meu primer ordinador va ser un Premier 086 en DOS que em regalaren amb 8 anyets, vaig tindre la fortuna de ser un dels primers a tindre pc i l'infortuni de no tindre mai videoconsola. Este PC l'actualitzarem anys més tard a un 386 amb Windows 3.11 i disquetera de 3 1/5 i disc dur de 80MB. Més tard un Celeron a 400 MHZ comprat a Jump i amb Windows 98, un Pentium IV APP amb Windows XP i Linux. I després han vingut els portàtils un Beep i ara un Sony Vaio ambdós centrinos i fa poc l'ordinador de butxaca-telèfon amb Symbian. Entre 6 i 7 ordinadors depenent de com es mire.

Hui encara mire el meu Premier 086 del 1989 amb nostàlgia, un PC que no es va penjar mai.