-->

diumenge, de setembre 17, 2006

Moments

Estic sol al jardí, diumenge al matí conectat amb l'ordinador, ningú al messenger. Moment de felicitat. Prompte farà un any de l'inici d'este blog i encara em pregunte de la seua utilitat. T'he dit que et dedicaria un post i és aquest, he tardat un poc, però darrerament em retarde sempre a tots els llocs, havia pensat en posar una cançó del cantant francés Cali
aquesta o aquesta. No el coneixes?




Ja et gravaré el CD és molt xulo. Darrerament comence a apreciar, encara més la música, almenys si servix per a posar en comú coses, per compartir, per provocar sinergies. Ahir vaig coneixer al DJ d'Orxata, va posar una cançó del grup d'electrònica francés Dat Politics i no em vaig poder estar d'acostar-me.



El cas, queda un mes perquè s'inicie el repte i vull saborejar cada instant, gaudir cada instant. M'has fet canviar el xip, desconectar, deixar-me endur. I això com a mínim és mereix compartir-ho.